تا آخر ماه تمدید شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی پایان آبان ماه را آخرین فرصت موسسات و نهادهای دینی و فرهنگی برای ارسال طرح های اولویت دار خود به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 09 November 2021
 
 
"ناصر نبی زاده" یادآور شد:  تاکنون ۱۴ طرح توسط این نهادها تنظیم و به کمیته بررسی و انتخاب طرح های اولویت دار جهت کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی ارسال شده است.
وی در ادامه به دستورالعمل ابلاغی وزارت متبوع برای تشکیل این کمیته اشاره کرد و گفت: بر اساس این دستورالعمل کمک به موسسات و  نهادهای دینی و فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی مدنظر قرار گرفته است.
به گفته وی این کمیته وظیفه بررسی، تشخیص و انتخاب طرح های مهم و دارای اولویت را به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی و معرفی موسسات مجری صاحب صلاحیت برعهده دارد.
 وی با بیان این که اعضای کمیته تا ۳۰ آذرماه فرصت بررسی طرح ها را دارند، یادآور شد: قبل از پایان این مدت تمام طرح ها باید بررسی  و در سامانه سکو ثبت شده باشند.
وی پیشنهاد داد: کارگروهی متشکل از نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو جلسه وظیفه بررسی طرح ها را برعهده گرفته و پس از نهایی شدن در کمیته اصلی مطرح کنند.
وی همچنین خواستار رایزنی برای افزایش سهم اعتباری استان شد.
وی تصریح کرد: خراسان جنوبی به دلیل مرز مشترک با افغانستان، عدم توسعه یافتگی، محرومیت های موجود  و خشکسالی های متعدد در معرض بروز آسیب های مختلف فرهنگی و اجتماعی است و نیاز به حمایت های بیشتری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار